loading...
فروشگاه آنلاین - با حمایت بزرگترین سیستم فروش آنلاین
تبلیغات ویژه برای شما با هزینه بسیار کم

ماهیانه تنها 4000 تومان


nooshin بازدید : 90 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (1)

صبح جمعه مصادف با ۲۸ مهر ماه، ایسوس میزبان جمعی از اصحاب رسانه و اهالی بازار موبایل و فناوری، جهت رونمایی و معرفی دو محصول موفق خویش یعنی نکسوس ۷ و پدفون بود. در این مراسم که در سالن همایش‌های هتل سیمرغ تهران برگزار گردید، پیش از معرفی، محصولات ایسوس در معرض دید همگان قرار گرفتند و افراد فرصت این را پیدا کردند تا با آن‌ها از نزدیک کار کنند.

سپس در شروع مراسم مجید کشاورز، مسئول روابط عمومی ایسوس در ایران، ضمن خوش آمدگویی از پویا شاه حیدری کارشناس فروش کالای نوت‌بوک، EeePC و EeePad دعوت کرد تا برای توضیحات و معرفی محصولات جدید بر روی سن بیاید.

شاه حیدری در ابتدای صحبت‌هایش گفت: من به خود می‌بالم که در کمپانی ایسوس فعالیت می‌کنم، شرکتی که اصل Customer Happiness یا رضایتمندی مشتری را به نسخه دوم آن ارتقا داده است. در واقع ما اکنون انتظارتمان از زندگی بالا رفته است و به همین دلیل از ابزارها نیز چیزهای بیشتر می‌خواهیم. رضایت مندی مشتری ۲، درست بر پاسخ به همین اصل تعریف شده است، یعنی زیبایی، کارامدی و در دسترس بودن، مواردی که ایسوس در پدفون آن را گردآوری کرده است. این دستگاه منحصر به‌فرد، برنده جایزه نوآوری در سال ۲۰۱۲ و همچنین انتخاب برتر از جانب بازدید کنندگان در حوزه تلفن همراه هوشمند لقب گرفته است. شاه حیدری صحبتش را اینگونه ادامه داد: هوشمندی فصل اول گجت‌های جدید است اما این دیگر کافی نیست! پدفون به صورت هوشمند اندازه تصاویر را تغییر می‌دهد، بهترین ابزارهای صدا در آن تعبیه شده و کارایی بسیار بالایی دارد. این محصول ایسوس دارای یک پردازنده دو هسته‌ای کوالکام با فرکانس ۱٫۵ گیگاهرتز برای هر هسته بوده و از تمام شبکه‌های تلفن همراه نیز پشتیبانی می‌کند.

کارشناس ایسوس در ادامه گفت: کارامدی در درجه اول اهمیت قرار دارد زیرا همه ابزارها را برای راحتی می‌خواهیم. بسیاری از وسایل پیشرفته امروزی، نیاز دارند تا ما زمانی را جهت سرویس دهی به آن‌ها صرف کنیم، در صورتی‌که با طراحی خاص پدفون، هنگامی‌که گوشی موبایل را به تبلت وصل می‌کنیم، تا ۴ برابر بیشتر امکان استفاده از تلفن همراه خود را دارید، ضمن اینکه اگر شارژ گوشی شما خالی بود، تبلت دوباره آن را پر می‌کند. همچنین با اضافه کردن داک کیبورد، ۶ برابر به کارایی گوشی شما مجددا اضافه می‌شود. این داک هم تبلت را شارژ می‌کند و هم تلفن همراه شما را؛ در واقع به کمک این مجموعه کارامد، شما می‌توانید حداقل یک روز کامل، با تمام این وسایل همراه با خیالی آسوده کار کنید.

وی در ادامه تشریح مشخصات پدفون، به قلم آن اشاره کرد که در ظاهر یک نمونه ساده می‌آید اما قابلیت تبدیل شدن به هدست بلوتوث شدن را نیز دارد و می‌توانید با آن به راحتی صحبت کنید! همچنین اگر آن را جا بگذارید، با دور شدن شما از یک فاصله بیشتر، دستگاه با ویبره و صدا اعلام می‌کند تا برای برداشتن قلم خود بازگردید.

شاه حیدری در پایان صحبت‌های خود درباره پدفون گفت: پکیج این دستگاه شامل گوشی، تبلت، داک، کیف، قلم و دستمال مخصوص است که کاربر مجبور است در حالت عادی، برای هر وسیله هزینه جداگانه‌ای را متقبل شود اما با خرید پدفون، صاحب یک گوشی تلفن پیشرفته، تبلت و نت‌بوک به صورت هم زمان و هزینه‌ای مقرون به صرفه خواهد شد.

کارشناس ارشد محصولات سری eee Pad ایسوس در ادامه به معرفی تبلت نکسوس ۷ پرداخت و در این ارتباط گفت: نکسوس حاصل یک همکاری بسیار موفق بین گوگل و ایسوس است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. شور، نشاط و اشتیاق در این دستگاه موج می‌زند و مانند دیوایس‌هایی که ایسوس در این دوره ارایه کرده است، از نمایشگر بسیار با کیفیتی بر روی آن استفاده شده که از زوایای مختلف می‌توانید تصاویر را به سهولت بر روی آن ببینید. شاه حیدری با بیان اینکه برای نخستین بار یک پردازنده چهار هسته‌ای بر روی تبلت ۷ اینچی ایسوس تعبیه شده گفت: شما به راحتی می‌توانید کارهای روزمره خودتان را با این تبلت انجام دهید، بازی‌های با کیفیت بالا را نصب نمایید و همه این‌ها با قیمتی بسیار اندک نصیب شما خواهد شد.

وی در ارتباط با فناوری IPS افزود: این کلمه مخفف In Plaine Switching است که باعث می‌شود بر روی لایه TFT نمایشگر، بتوان تراکم پیکسلی بیشتری ایجاد نمود و به همین خاطر ساب پیکسل‌های زیادتری در همان فضا قرار بگیرند که این امر سبب بهبود چشمگیری در کیفیت نمایشگر می‌گردد. به کمک این فناوری، این امکان به وجود آمده که IPS حتی یک قدم بالاتر از AMOLED قرار گیرد زیرا طبق آزمایش‌های به عمل آمده، مصرف باتری در نمایشگر AMOLED بالا است در صورتی‌که IPS این مشکل را نیز برطرف کرده است.

پویا شاه حیدری در پایان صحبت‌هایش گفت: بسیار خوشحالم که برای ایسوس کار می‌کنم تا این تکنولوژی‌های پیشرفته را با چنین ابزارهایی به هم نوعان خودم ارایه دهم، ابزاری که اطمینان دارم آرامش را برای شما فراهم می‌کند.

پس از آن یک مسابقه نیز برگزار شد که حضار می‌بایست پاسخ صحیح را به شماره‌ای که اعلام شده بود ارسال می‌کردند. امیر حسین رستمی، یکی از هنرمندان کشورمان وظیفه انتخاب برنده را بر عهده داشت که فرد خوش شانس، هدیه خود را که یک تبلت ایسوس Eee Pad Memo بود از مسئولین شرکت دریافت کرد.

در ادامه سمنیار، نمایندگان شرکت یاس و هماهنگ، که گارانتی محصولات به ترتیب تلفن همراه و تبلت ایسوس را بر عهده دارند، پشت تریبون رفتند و دقایق کوتاهی به صحبت پرداختند.

در پایان این مراسم، برای خبرنگاران جلسه پرسش و پاسخی با حضور بهمن سعادت‌خواه، مدیر فروش کالای نوت‌بوک، Eee Pc و Eee Pad، پویا شاه حیدری کارشناس فروش کالای نوت‌بوک، EeePC و EeePad و رویا مختاری، مدیر سرویس دفتر ایسوس ایران برگزار گردید.

بهمن سعادت‌خواه در ارتباط با اینکه چرا پدفون را هم زمان با معرفی نسخه دوم آن در جهان، رونمایی کردید و آیا کمی دیر نیست، گفت: ایران نخستین کشوری در خاورمیانه است که پدفون در آن معرفی شده و در واقع ما به دنبال آن هستیم تا «کالای پدفون» را به کاربر معرفی کنیم. پدفون دارای یک باندل بسیار کامل است و تفاوت‌های بسیاری در عرضه با پدفون ۲ دارد که در واقع آن را تبدیل به یک محصول مجزا می‌کند. وی درباره پدفون ۲ گفت: قصد داریم تا این محصول جدید را نیز در بهمن ماه وارد بازار کشورمان کنیم.

مدیر کالای ایسوس در ارتباط با شرکت‌های گارانتی کننده محصولات این کمپانی در ایران گفت: در حال حاضر کار گارانتی کالاهای مرتبط با حوزه تلفن همراه با شرکت یاس و کالاهای تبلت با شرکت هماهنگ است. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا با توجه به سابقه فعالیت شرکت هماهنگ در گارانتی تبلت‌های سامسونگ، این کار مشکلی برای شما ایجاد نمی‌کند، گفت: ما تلاش داریم تا با همکاری بسیار خوب و منظم با مجموعه هماهنگ، کاری کنیم تا آن‌ها اولویت خودشان را به محصولات ایسوس بدهند و فکر نمی‌کنم گارانتی کردن تبلت از دو مجموعه، با توجه به تفاوت‌هایی که نسبت به یکدیگر دارند، در امر فروش و عرضه مشکل ساز شود.

سعادت خواه در بخشی دیگر و در ارتباط با حک کردن حروف فارسی بر روی صفحه کلید پدفون گفت: با توجه به آنکه این کالا برای نخستین بار در خاور میانه، در ایران عرضه شده است، هنوز حروف فارسی به صورت پیش فرض بر روی آن تعبیه نشده و بایستی از صفحه کلید مجازی تبلت بدین منظور استفاده کرد. وی با یادآوری این نکته که ایسوس به فرهنگ ایرانی و زبان فارسی بهای بسیار می‌دهد افزود: اگر در کشورهای عربی به پخش کنندگان کالا، محصولی با صفحه کلید فارسی ارایه بدهید، آن‌ها برخورد بسیار بدی خواهند داشت در صورتی‌که در کشور ما توزیع کنندگان، به راحتی محصولات مجهز به کیبورد عربی را می‌فروشند، امری که ایسوس تلاش دارد تا با عرضه محصولات خود به صورت تمام فارسی، ضمن ارج نهادن به کاربر ایرانی، زبان و فرهنگی فارسی را نیز حفظ کند.

 

http://itresan.com/

http://itresan.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
این فروشگاه اجناس خود را از بزرگترین فروشگاه اینترنتی "ایران مارکت سنتر" تهیه میکند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 52
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 186
  • بازدید ماه : 566
  • بازدید سال : 1,788
  • بازدید کلی : 23,909
  • محل آگهی های متنی شما
    پایگاه اینترنتی مشاغل شیراز

    اگر به دنبال راههای ارتباط دائم با مشتریانتان هستید یا می خواهید با ایجاد رابطه های جدید مشتریان جدیدی پیدا کنید می توانید از خدمات ارتباط با مشتریان در صفحه اختصاصی خود استفاده نمایید.

    site118.ir